april 28, 2024

Genfind kærligheden efter fødslen

lovebuddy.dk sex legetøj

En graviditet og en fødsel er en rigtig stor ting. Det kan bringe så stor en glæde ind til dit liv, men det kan samtidig også tage rigtig stor fokus fra du og din partners parforhold. Når der kommer en lille ny ind i jeres liv, kan I glemme helt at være kærester. Hvis I vil lære at genfinde lysten og kærligheden, kan I få et par tips her.

Tag på date sammen

Det kan være rigtig godt at gøre nogle ting sammen, som bare er for jer to. Når jeres baby bliver gammel nok til at blive passet, kan I f.eks. blive bedre til at tage på dates. Gør lidt ekstra ud af det og gør jer lækre for hinanden. Nu har I tid til kun at skulle fokusere på hinanden. Det er den slags, der er med til at vedligeholde jeres kærlighed og som kan bringe gnisten tilbage efter sådan en fødsel.

Frisk jeres sexliv op

Når der sådan kommer en lille ny, der skal have så meget fokus, kan det også være, at I helt glemmer at pleje jeres sexliv. I har måske svært ved at finde lysten til det. Når I skal finde lysten igen, er der nødt til at ske noget helt nyt og spændende. Måske I hver især har nogle fantasier, som I aldrig har fået udlevet. Eller måske I gerne vil prøve at friske jeres sexliv op med noget sex legetøj. Sexlegetøj behøver ikke at være en erstatning for noget. Det kan til gengæld fungere som en rigtig spændende tilføjelse i soveværelset. Faktisk findes der sexlegetøj, der er specielt egnet til par, så det er bare med at tjekke udvalget ud.

Giv hinanden komplimenter

Det er noget, der kan lyde rigtig simpelt, men som faktisk kan gøre meget. Der er ingen, der ikke bliver glade af at få et kompliment ud af det blå. Hvis I husker på at gøre den slags noget oftere, vil det også holde kærligheden oppe. Det handler om at vedligeholde den der lille flirt, der er imellem jer. Ellers kan I finde flere tips her.