maj 8, 2024

Hvem er vi

Vi beskrives nok bedst, med vores fomål herunder:

Foreningens formål er at virke til gavn for alle hepatitis ramte, herunder at varetage hepatitis ramtes fælles interesser overfor myndigheder og offentligheden

• at udøve rådgivende, oplysende og støttende virksomhed
  • at igangsætte og fastholde tiltag til fremme af den sundhedsmæssige og sociale adfærd.

Foreningen udgiver en bred vifte af informations materialer, afholder foredrag, arrangerer         udstillinger, ligesom vi arbejder politisk på at fremme forståelsen for det at leve som smittebærer af en sygdom, der kan give forringet livskvalitet og udvikle sig livstruende.

Som medlem modtager man 6 x årligt foreningens nyhedsbrev, derudover er man med til at sikre foreningens høje informations niveau og rådgivnings virksomhed.

Foreningen ønsker at alle uanset indtægt og social status, tilbydes optimal behandling og omsorg, med henblik på at sikre den bedste livskvalitet.