april 26, 2024

Lønnet arbejde

Fundraiser

Til Hepatitis Foreningen hovedkontor på Vesterbrogade i København søger en medarbejder, der i tæt samarbejde med vor landsformand kan varetage vores ansøgningsarbejde.

Hepatitis Foreningens økonomi består for en stor del af bidrag fra fonde og legater samt offentlige myndigheder og til at styre og styrke dette arbejde søges en deltids medarbejder.

Som fundraiser er dine arbejdsområder:

o At informere relevante donorer om Hepatitis Foreningen

o At sikre ekstern finansiering af aktiviteter og projekter

Ønskede kvalifikationer:

o Gerne erfaring og resultater indenfor dette område.

o Strategisk, kreativt og økonomisk talent.

o Målrettethed i dit arbejde

o Kendskab til EDB på brugerniveau

o Kontaktskabende og kommunikerende

o Evne til at begå sig på flere niveauer

o Respekt og forståelse for alle mennesker uanset sygdom og race

Ansættelses vilkår efter nærmere aftale, vi forventer en ugentlig arbejdstid på 10-20 timer.

Hepatitis Foreningen

Vesterbrogade 43

1620 København K

www.hepatitisforeningen.dk

Hepatitis Foreningen er en lille patientforening med et højt aktivitets niveau. På vores nye kontor i København arbejder der fast 2 frivillige samt evt. projektmedarbejdere og rådgivere. Vi har et hyggeligt men krævende arbejdsmiljø hvor hverdagen veksler mellem glæde og sorg.

Copyright © Hepatitisforeningen | Newsphere by AF themes.