april 29, 2024

Vandballoner til børnefødselsdagen

Vandballoner til børnefødselsdagen

Nu står jeg i denne situation, at jeg har børn under denne kedelig tid, som er meget plaget af restriktioner og afstand til alle som man har kær. Det kan derfor være virkelig hårdt, når man forsøger at komme sine børn glade og sociale, når alle nuværende regler trækker os i den modsatte retning. Men synes jeg endelig, at jeg kan fornemme lyset for enden af tunnelen. Det virkelig i hvert fald til, at der nu befinder sig en plan for den danske regering. Jeg kan simpelthen ikke beskrive, hvor jeg er for at vi endelig snart skal åbne Danmark op igen! Jeg er glad, men ikke kun for mine behov for at kunne se mine venner og familie igen. Nej, jeg er glad fordi jeg endelig får chancen for at holde en fødselsdag for mine børn! Med den dejlige vaccination og faldende smittetryk, kan jeg rent faktisk begynde at tænke på en gæsteliste, som indeholder flere gæster blot os fire i husstand. Hvordan kan det blive bedre? Sommeren er på vej mod Danmark igen, så vi kan komme ud ad døren igen.

Sjov for venner og familie

Med sommeren på vej, har jeg taget mig den frihed at arrangere børnenes fødselsdag som en sommerfest. Med den nye genåbning på vej og faldende smittetryk, har jeg tænkt mig at invitere både familie og skolekammerater til deres fest. Jeg tror at denne fest er rimelig vigtig for mine børn, men også deres kammerater, da de gået glip af en del under denne periode. Jeg har ide om, at vi kommer til have en kæmpe vandkamp med børnene nu hvor sommeren endelig viser sig fra sin gode side. I denne anledning, har jeg været gennem alle legetøjsbutikker, men jeg kan bare ikke finde nogle gode vandballoner. Jeg var faktisk lige ved at gå helt i panik indtil jeg fandt vandballonen. Her havde de skrevet en artikel om vandballoner til sommeren, hvor jeg kunne læse mig frem til nogle spændende vandballoner under navnet, Magic Balloons. Her skulle man kunne lave flere balloner på samtidigt, så jeg kommer til at slippe for den kedelig proces med at lave vandballoner dagen lang.